Promocja na zagranicznych rynkach z unijnym dofinansowaniem
Przedsiębiorcy, którzy myślą o rozwoju działalność eksportowej i chcieliby aktywnie zaangażować się w promocję swoich produktów na rynku niemieckim lub kazachskim, mogą sięgnąć po środki z programu „Inteligentny rozwój".
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w zakresie działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji Marek produktowych – Go to Brand". Wsparcie adresowane jest do mikro, małych i średnich firm inwestujących w doskonalenie własnych produktów (towarów lub usług) poprzez prowadzenie badań i wdrażanie ich wyników albo zlecanie prowadzenia odpowiednich badań instytucjom zewnętrznym, względnie kupującym takie wyniki na rynku w celu ich wykorzystania we własnej działalności. Po drugie muszą to być firmy dysponujące ciekawym produktem, a po trzecie – w odniesieniu do aktualnego konkursu – prowadzić taką działalność i dysponować taką strategią rozwoju, która będzie się wpisywać w programy promocji ogólnej objęte dofinansowaniem.
A chodzi o dwa programy. Jeden przewiduje udział polskich przedsiębiorców w targach Hannover Messe 2017, drugi skierowany jest do przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. Firmy, które chciałyby uzyskać dofinansowanie, muszą spełnić warunki wybranego programu promocji (można brać udział w obu). A te dotyczą m.in. terminów oraz ilości i zakresu działań promocyjnych podejmowanych przez przedsiębiorcę.
Do Niemiec na raz
„Program promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta